0
0

دانلود پایان نامه شبکه های اجتماعی

217 بازدید

آمار و ارقام نشان می دهد که رسانه های اجتماعی رشد و گسترش روزافزون و پرسرعتی داشته اند. شبکه های اجتماعی مجازی گونه ای از رسانه های اجتماعی هستند که بیشترین شباهت را به جامعه انسانی دارند. فراپروژه شما را به دیدن پایان نامه جامع و مفید شبکه های اجتماعی دعوت می کند. این فایل شامل 71 صفحه و در قالب word ارائه می گردد.

پایان نامه شبکه های اجتماعی

مشخصات  فایل شبکه های اجتماعی

عنوان پایان نامه : شبکه های اجتماعی
قالب فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 71
حجم فایل : 893 کیلوبایت

بخشی از پایان نامه شبکه های اجتماعی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

چکیده

آمار و ارقام نشان می دهد که رسانه های اجتماعی رشد و گسترش روزافزون و پرسرعتی داشته اند، وجه مشترک گونه های متعدد رسانه های اجتماعی مخاطب محور بودن آنها و تولید محتوا توسط افراد استفاده کننده است، بدین صورت که در رسانه های اجتماعی هر فرد محتوایی که خود تولید و یا انتخاب کرده را با دیگر افراد به اشتراک می گذارد؛ شبکه های اجتماعی مجازی گونه ای از رسانه های اجتماعی هستند که بیشترین شباهت را به جامعه انسانی دارند و به فرد امکان برقراری ارتباط با شمار فراوانی از افراد دیگر، فارغ از محدودیت های زمانی، مکانی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را می دهند. تحقیق حاضر به دنبال بررسی علمی شبکه های اجتماعی مجازی به روش تحلیل شبکه بوده است.در این تحقیق شبکه های اجتماعی به عنوان زیرمجموعه ای از جامعه در نظر گرفته شده که در آن افراد به زندگی ای موازی با زندگی بیرونی خود در جامعه واقعی می پردازند، و با افراد دیگر ارتباط برقرار می کنند، نتایج مطالعات محققان مختلف نشان داده است که افراد با حضور در شبکه های اجتماعی و استفاده از گونه های مختلف رسانه های اجتماعی از مزایای حضور در این اجتماع مجازی نظیر حمایت اطرافیان، اطلاعات، عواطف و احساسات برخوردار شده و اغلب جوانب زندگی واقعی خود را که نیازمند حضور فیزیکی افراد در کنار یکدیگر نمی باشد را در این اجتماعات مجازی دارا می باشند. هدف این تحقیق بررسی چگونگی ساختار ارتباطات اجتماعی شکل گرفته در شبکه های اجتماعی مجازی بوده است.

مقدمه

سازمان ها از اطلاعات و روش هاي متعددي در انجام وظایف مدیریتي و استفاده ي بهينه از منابع استفاده مي کنند. در عصر پر شتاب حاضر، به کارگيري فناوري هاي جدید در زمينه هاي مختلف زندگي به امري روزمره در سراسر جهان تبدیل شده است. به همين سبب باید همگام با تكنولوژي روز، گام برداشت تا بتوان از نظر عملكرد، به موفقيت نائل شد. در این بين، شناخت هر چه بهتر ابعاد مختلف تأثيرات فناوري اطلاعات در شاخص هاي گوناگون عملكرد _ از جمله کيفيت _ بسيار مهم است.پيوند سه عامل فناوري، اطلاعات و مدیریت، با هدف ایجاد قابليت هاي جدید در شيوه هاي مدیریت بنگاه هاي مزبور و توانمندسازي مدیران با بهره گيري از فناوري اطلاعات و ارتباطات، تأثيرات فراواني در موفقيت برنامه هاي توسعه ي مبتني بر دانش داشته و دارد. نفوذ روز افزون فناوري اطلاعات در برنامه هاي راهبردي سازمان و تبدیل شدن به یک عامل تعيين کننده در تعيين راهبردها و سياست هاي سازماني و شيوه هاي برنامه ریزي فرایندها، نيروهاي انساني و سایر منابع، رهبران و مدیران پيشروي سازمان هاي قرن حاضر را در معرض رویارویي با مسائل جدیدي قرار داده است. و…

ارتباطات مجازی

اینترنت و تاریخچه ی آن

نيازمندي بشر، محرک اختراعات است و عمده ترین نيازهاي او که بيشتر دانستن و تقویت روابط اجتماعي است، موجب شد تا محيطي به نام اینترنت پدید آید؛ بستري که امكان انتقال داده ها، اطلاعات، صدا، تصویر و فيلم با سرعت زیاد در آن ميسر است. بر خلاف سایر رسانه ها که به زماني نسبتا طولاني براي کسب محبوبيت نياز داشتند، اینترنت به سرعت توانست جایگاه خود را بيابد و به زندگي روزمره ي مردم نفوذ کند؛ به گونه اي که امروزه نقش بسيار پررنگي در بسياري از فعاليت هاي مردم ایفا مي کند. و…

نتیجه گیری

در این زمینه تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی در جوانان ؛به نظر میرسد که بیشترین تاثیر شبکه های اجتماعی بر نسل ایکس و یا همان متولدین دهه ۹۰ به بعد می باشد که از زمانی که پا بر عرصه هستی نهاده اند دنیا را به صورت کاپیوتری دیده اند و به همین جهت نیز میباشد که این گروه را نسل شبکه ای نامگذاری کرده اند.اینان اقتصاد را,دین را؛فرهنگ را,جامعه را و هم چنین تاریخ را بر صفحه نمایشگر دیده اند و…

فهرست مطالب پایان نامه شبکه های اجتماعی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

فصل اول: کلیات

1-1 مقدمه

1-2 ارتباطات مجازی

1-2-1 اینترنت و تاریخچه ی آن

1-2-2 تاریخچه ی اینترنت در ایران

1-2-3 فضای مجازی

1-3 رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی

1-4 ویژگی های شبکه های اجتماعی

1-5 معرفی شبکه های اجتماعی

1-5-1 اینستاگرام Instagram

1-5-2 واتس آپ WhatsApp

1-5-3ooVoo

1-5-4 وایبر  Viber

1-5-5 لاین Line

1-5-6 تانگوTango

1-5-7 نیم بازnimbuzz

1-5-8 یاهو مسنجر  Yahoo! Messenger

فصل دوم: آنالیز شبکه های اجتماعی

2-1 شبکه‌های اجتماعی

2-2 آنالیز شبکه‌های اجتماعی

2-3 آشنایی با شبکه‌های اجتماعی اینترنتی

2-3-1 شبكه‌های اجتماعی اینترنتی در دنیا

2-3-2 شبكه‌های اجتماعی اینترنتی در ایران

2-4 تحلیل و طراحی شبکه اجتماعی

2-5 بازاریابی اینترنتی

2-5-1 بازاریابی در شبکه های اجتماعی

فصل سوم: آسیب های شبکه های اجتماعی

3-1 مقدمه

3-2 علل پیوستن به شبکه های اجتماعی مجازی

3-3 تعامل در شبکه های اجتماعی

3-4 مطالعات جمعیت شناختی کاربران

3-5 آسیب های شبکه های اجتماعی

3-5-1 اسیب های اجتماعی لاین و وایبر

3-5-2 آسیب های روانی

3-6 اختلال های روانی کاربرد نادرست اینترنت

3-7 اسیب های فردی

فصل چهارم: جمع بندی ونتیجه گیری

4-1 جمع بندی

4-2 نتیجه گیری

منابع

 

در صورت تمایل شما می توانید پایان نامه شبکه های اجتماعی را به قیمت 14900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=135
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پایان نامه شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.