0
0

دانلود پاورپوینت سوانح و حوادث در مدارس

806 بازدید

سوانح و آسیب ها پدیده هایی هستند که در پیدایش آنها عوامل متعددی دخالت دارند . آسیب ها و سوانح مهمترین عوامل تهدید کننده سلامتی و علل مرگ و میر افراد محسوب می شوند . به طوری که طبق آمارهای موجود ، روزانه 16 هزار نفر در دنیا جان خود را به علت بروز آسیب ها و … پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت سوانح و حوادث در مدارس دنبال نمایید. این فایل شامل 28 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت سوانح و حوادث در مدارس

مشخصات فایل سوانح و حوادث در مدارس

عنوان: سوانح و حوادث در مدارس
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 28
حجم فایل :  5,48 مگابایت

بخشی از پاورپوینت سوانح و حوادث در مدارس را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

اسلاید سوم

مقدمه

سوانح و آسیب ها پدیده هایی هستند که در پیدایش آنها عوامل متعددی دخالت دارند . آسیب ها و سوانح مهمترین عوامل تهدید کننده سلامتی و علل مرگ و میر افراد محسوب می شوند . به طوری که طبق آمارهای موجود ، روزانه 16 هزار نفر در دنیا جان خود را به علت بروز آسیب ها و سوانح ناگوار از دست می دهند.

حادثه واقعه‌اى است برنامه‌ریزى نشده که در اثر خطاى انسان و یا فقدان ایمنى حاصل مى‌شود. حادثه مظهر و عینیت بى‌دقتى انسان و وجود شرایطى غیر ایمن در محیط است، اغلب مردم حادثه را چیزی خدا خواسته، اتفاقى و اجتناب‌ ناپذیر، می داننددر حالى‌که مطالعات مختلف مشخص نمودند که توزیع حوادث مطابق خصوصیات زمان، مکان و شخص مى‌باشد و کاملاً قابل پیش‌بینى است.

اسلاید چهارم

تعریف

تعریف حادثه از دیدگاه سازمان بهداشت جهانی

رویدادی ناگهانی و برنامه ریزی نشده که موجب آسیب ( تخریب فیزکی و شیمیایی ) قابل تشخیص در بدن انسان می شود و معمولا در جریان حمل و نقل ، محل کار ، اماکن آموزشی ، محل کار و یا مراکز تفریحی رخ می دهد.

پیشگیری و کنترل حوادث مجموعه اقداماتی است که باعث کاهش فراوانی وقوع ، کاستن از شدت صدمه و جلوگیری آسیب ها و عوارض مربوطه مي شود.

 

 

فهرست مطالب پاورپوینت سوانح و حوادث در مدارس, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  • تعریف
  • سطوح اصلی پیشگیری از حوادث
  • حوادث درمدارس از نظر محل وقوع
  • محور های اصلی در امر پیشگیری از حوادث در سنین مدرسه
  • پیشگیری از حوادث و ارتقاء ایمنی داخل مدرسه
  • پیشگیری از حوادث و ارتقاء ایمنی در مسیر خانه ـ  مدرسه
  • بررسی وضعیت ایمنی مدرسه در نظارت های دوره ای
  • فرم ثبت حوادث مدرسه
  • منابع

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت سوانح و حوادث در مدارس را به قیمت 25900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=10527
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت سوانح و حوادث در مدارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.